Välkommen till mina tankar

söndag 5 juni 2011

Härlig dag vid Slussarna

Igår var en underbar dag med härligt väder:) Camilla och jag gick en lång tur nere vid slussarna i Trollhättan, det är så vackert där.
Sedan tog vi en härlig räksallad uppe på slusscafeet , måste säga att även om det är dyrt så har de väldigt god mat där och de är väldigt trevliga, fick t om vatten till hunden:)

Det är inte många ställen där hunden är välkommen nu för tiden har jag märkt.. Konstigt ändå för man vill ju inte lämna hunden i bilen eller hemma..
Om man nu sitter ute så vad gör det egentligen om hunden är med?? Så länge  den inte stör någon så vad gör det????Jag tror att Slusscafet tjänar mycket på att låta folk ta med sin hund dit istället för att förbjuda det som så många andra stället gör...Eloge till Slusscafet:)
Sedan blev det en liten mysig filt nere vid slussarna och lite solning. Pandora tyckte det var jätte mysigt att vara där nere och hon var en bra vakthund om någon kom för nära oss:)
Fast på den här bilden ser hon inte direkt
ut som någon vakthund:) Ha ha 
Hon är så go den lilla Donnan.. Hon
älskar att vara i solen och igår fick hon
även sitt första bad i Värnen. Det gick ganska roligt till för Camilla gick ut i vattnet och lockade på Pandora som tog ett jättehopp ut till Camilla och liksom försvann i vattnet , sedan blev hon bara stående där och fattade inte riktigt vad som hänt.. Jag och camilla skrattade så vi höll på att dö för det såg så himla roligt ut:)

Man kan väl inte riktigt se hennes min här men roligt var det..Vi tog en tur till Aqua blå och åt langos med.. Första gången för mig men gott var det helt klart, det får jag äta igen när det blir Fallens dagar:) sedan blev det hem och se en film, Narnia den nya men den var inte så himla bra .
Idag har jag varit ute och gått i två timmar i morse med Camilla och sedan blev det hem och duscha och städa lite. Tog en tur till gymmet och styrketränade lite med Johanna och sedan åt vi lite mat ..
Tog en tur med Pandora på kvällen och det är så skönt ute..Ska tydligen bli varmt hela veckan fast åska.. Så vi får hoppas på att det inte blir för mycket åska här för jag hatar det:(
Går in på sista skolveckan på denna termin och jag tycker jag klarade av första terminen bra :) Och nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Turkiet:)Härligt!!!

1 kommentar:

  1. Sjukt bra dag i lördags! vill göra om igen. du är bästaste <3

    SvaraRadera