Välkommen till mina tankar

lördag 28 maj 2011

Mysig lördag.!

Igår var jag och Camilla och tittade på Baksmällan del 2 :) Ha ha den var faktiskt riktigt rolig. Klart sevärd!!
Sedan såg vi Red Riding Hood hemma , ganska ok den med.
Idag blev det lite shopping på Överby  med Johanna och Annika:) Fick äntligen köpt ett par nya blommor till vardagsrummet, för de andra hade definitivt gett upp.
Pandora har i alla fall hittat meningen med sitt liv, då hon rivit delar av mitt överkast, så roligt att dra ut innehållet och lägga ut det på hela golvet.. Hon tycker att hon är så duktig. Man kan inte annat än att skratta åt henne:)
Idag fick hon en ny sele som hon ska när vi går ut så det inte drar i halsen när vi är ute och går.. Hon tyckte allt den var lite äcklig i början men det gick över fort :)
Så nu slipper hon det jobbiga halsbandet :)
Va och kollade på Brättes invigning idag och jag måste säga att deras ridhus var jättefint. Och en rolig invigning var det med:) Blev så sugen på att rida när jag såg Anna Jarnald :) vad duktig hon har blivit,måste vara så kul att rida sådana höga klasser:) Fina Hilton!!!
Vem vet jag kanske skaffar mig en häst någon gång i framtiden igen..Hade varit kul..Saknar allt det ibland fast inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra:)
Imorgon är det Mors dag så då ska jag bjuda min kära mamma på restaurang, ska bli mysigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar